• وبلاگ : مسافر رؤياي زندگي
  • يادداشت : دختر كوچولوي عارف
  • نظرات : 1 خصوصي ، 25 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    با آرزوي توفيق و سربلندي براي شما

    + پرديس 

    سلام

    معذرت مي خواهم كه زندگي را دزديم . ما همواره اين زندگي را از دست مي دهيم و متوجه هم نيستيم. به اميد اين كه زندگي آرماني و رويايي ما با زندگي واقعي در عصر ظهور عجين شود و روياي زندگي بهشتي در دنيا را نيز تجربه كنيم.

    سخن از خداي پاسخگو از اين رو مطرح شد تا دولتمردان ما بفهمند كه خدا نيز به وجهي پاسخگوست چه رسد اين آدمي كه هم دربرابر خدا و هم بايد در برابر مخلوق و مردم پاسخگو باشند. منظور از مخلوق طبيعت است كه فساد مي كنند در بر و بحر.

    با سلام

    داستان قشنگي بود

    اما بعضي وقت ها انسان به جايي مي رسد که هيچ راهي ندارد و در آن وقت است که فقط مي گويد خدايا کمکم کن ولي چه زيبا تر است که در اول هر کاري اول و آخر از خدا کمک بخواهيم

    موفق و پيروز باشيد

    با سلام. باز هم از شما تشكر مي كنم. البته نمي دانم چرا فكر كرده ايد من عصباني شدم؟ من نظرم را گفتم و عصباني هم نبودم، يعني موردي براي عصبانيت وجود نداشت.

    اميدوارم خداي بزرگ به من و شما بينش و درايت و توفيق انجام تكاليفمان را نيز عطا كند و اميدوارم به مسئولين خدوم و مردمي ميهن اسلامي مان اقتدار و ثبات و ثبوت عطا كند كه در راه خدمت همه جانبه به مردم و ميهن اسلامي مان موفق و مويد باشند. دعا بفرماييد.

    كاش هميشه تو همون سن و سال بچگي مي مونديم. لااقل بيشتر خدا تو ذهنمون مي موند....

    سلام.اومدم دعوت.آپم .شاد باش باي

    شرمنده. مثل اين كه خيلي هم زير سر اين رضا مارمولك نبود.

    ببخشيدا ولي ايشالا فردا مي يام.

    سلام .

    ممنون بابت تبريكت جهت قالبم. ايشالا كه روزي شما بشه.

    از اون اول تا يكي به خط آخرشو خوب رفتم تو حس و حال ولي اين رضا مارمولك پاك ذهنمو ريخت به هم.

    بذار يه بار ديگه بخونم...

    + پرديس 

    سلام

    و يك چيز ديگر آن كه همه چيز را همگان دانند و همگان هنوز از مادر نزاده اند. اگر بخواهيم درس بگيريم نشانه ها يعني آيات زيادي براي درس گيري هست.

    به اميد موفقيت و به روزي

    خداحافظ

    سلام مسافر جان...چه كنم كه من دوباره دير رسيدم!!!منم تا حالا نميدونستم كه خدا رو هم ميشه غافلگير كرد...ولي چقدر بده كه ما حتي به اندازه ي اون دختر كوچولو هم به ياد خدا نيستيم....حتي به همون حد!!!با تقسيم شكلاتمون!!!ما خوب ياد گرفتيم كه مشكلات خودمون رو با خدا تقسيم كنيم...ولي شكلات!!!!فكر نميكنم...

    به روز شدم...موفق باشيد...

    سلام مسافر گرامي.

    ممنون كه آمديد و قدم به چشمانم گذاشتيد و قربان دل پر درد شما. بله در ايران ما هم مشكلاتي وجود دارد كيست كه كتمان كند؟ اما ملت مظلوم فلسطين بدون پشتيبان كجا و معدود نارسايي هاي داخل كشور عزيزمان ايران؟ يك دنياي متجاوز و مسلح و زورمدار است و يك ملت تحت ستم بي نوا و مظلوم و تنها!

    در كشور ما نيز طبقه اي در اين 15-16 سال گذشته به شدت تحت آسيب بوده اند. البته نهادهاي اجتماعي اي چون كميته امداد امام و بهزيستي نيز دائما به امر مددرساني مشغول بوده اند. حتي همين مورد كه شما اشاره كرديد وقتي خبرنگاران موضوع را مي فهمند به راحتي درج مي كنند و معضل برطرف مي شود. بگذريم كه بي تدبيري خود خانواده نيز مشكل را حاد كرده بوده كه بحمدالله اكنون حل شده است. ديگر اينكه مبادا وقتي من و تو هم وطن، در مورد ميهن اسلامي مان حرف مي زنيم خود را ساكن مريخ فرض كنيم!!!

    اگر مشكلاتي هست كه هست، من و شما هستيم كه بايد آستين بالا بزنيم و تلاش كنيم و كشورمان را بسازيم. نظامي كه ما داريم به تمامي مردمي است. دولتش هم مردمي است و اين گونه نيست كه بنا باشد ملت بنشينند و يك تيم 200 نفره كشور را بسازند. من بيم دارم برخي القائات ناخودآگاه ما را تحت تاثير قرار داده باشد و براي فهم اين موضوع تعقل و تفكر به همراه انصاف و حق و عدالت راه گشاست.

    باز هم خدا را شكر كه دولتي كه اكنون مردم انتخاب كرده اند، عزمش را جزم كرده كه كشور را بسازد و دست در دست مردم با مدد پروردگار اين كار شدني است.

    ضمن اينك عزيزم هنوز هم كه هنوز است ((بني آدم اعضاي يك ديگرند / كه در آفرينش ز يك گوهرند // چو عضوي به درد آورد روزگار / دگر عضو ها را نماند قرار ))

    دعا بفرماييد.

    سلام.مرسي كه بهم سر زديد.در مورد متن نوشته شدتون هم مي تونم بگم:خدا همين دختر بچه رو به ما نشون داد تا ياد خدامون بيفتيم.كاش صداقت دوران كودكي مون ما رو رها نمي كرد.بسه.چشمام پر اشكه/شايد بازم اومدم.منتظرم باش.باي

    سلام ممنونم از حضورتون...لينكيدمتون..خوشحال ميشم اگه شمام اينكارو بكنينن..اما در مورد رنگ نوشته آخه قبلا قالبم مشكي بود خيلي جلوه ي زيبايي داشت اما حالا كه شده يه رنگ ديگه...!!!سري بزنين آپ هستم

    سلام !

    وااااااااااااااااااااااااي !

    چقدر قشنگ بود

    خوش به حالت كه از نزديك ديديش

    دست داداش روح الله درد نكنه دعوتم كرد

    شاد باشي و سراسر رنگين كمان

    سلام .. شرمنده كردي .. يعني تو هم منو غافل گير كردي (البته نگي خدا غافلگيرم كرد چون من الكي گفتم غافلگير شدم باورت نشه)

    خدائيش منم قبول دارم .. اصلا نماينده ي مجلس و چه به شقيقه!!

    اينهمه كارشناس ورزش تو مملكت داريم هنوز با به اين محكمي موضع نگرفتن كه اينا گرفتن .. خدائيش آدم چي بگه ... خدائيش ما تا كي مي خواي با مقصر قلمداد كردن ديگران خودمون رو گول بزنيم ..

    اي عجب ...

    خيلي خوشحال شدم .. شرمنده

       1   2      >